DragonBones — професійний інструмент для створення 2D скелетної анімації на Mac. Програма призначена для візуального проектування та анімації персонажів/об'єктів в іграх, додатках та мультфільмах. Редактор надає широкий спектр можливостей для ефективного та якісного створення анімацій, що робить його важливим інструментом для професійних аніматорів та розробників.
Серед основних функцій DragonBones слід виділити можливість створення та редагування скелетів, керування кістками та атрибутами персонажів. Програма забезпечує підтримку різних форматів текстур, що дозволяє аніматорам працювати з різноманітними ресурсами. Крім того, редактор надає потужні інструменти для керування таймінгом та інтерполяцією, що забезпечує плавні та реалістичні анімації. Важливою частиною функціоналу є можливість експорту анімацій у формати, сумісні з популярними ігровими рушіями, такими як Unity та Unreal Engine. Це забезпечує легкість інтеграції створених анімацій до проектів різної складності.
Інтерфейс інструменту відрізняється інтуїтивною структурою. Користувачі можуть легко налаштовувати параметри анімацій, переміщатися між шарами та редагувати кадри. Компактні панелі інструментів забезпечують швидкий доступ до всіх основних функцій, що суттєво прискорює процес створення анімацій.
Автор: | Egret Technology |
Офіційний сайт: | dragonbones.github.io |
Оновлено: | |
Версія Mac OS: | OS X 10.7 Lion і вище |
Мови інтерфейсу: | English, Русский |
*Ціна товару може відрізнятися в залежності від регіону, акцій і курсу валют.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про DragonBones!