Видимість: за замовчуванням «За замовчуванням», але можна встановити значення «Видимий» або «Прихований», щоб перевизначити стандартну поведінку, яка приховує елементи з просторами імен, що починаються з Unity, UnityEngine і UnityEditor.
libraryPath: Дозволяє налаштовувати шлях до елемента, який відображається на вкладці «Бібліотека проекту».
Bug Reporter: Невелика зміна інтерфейсу користувача Bug Reporter: Прибрані маленькі хрестики в кінці кожного текстового поля.
XR: Оновлено версію пакета com.unity.xr.openxr до 1.15.0.
2D: Виправлено проблему в редакторі двовимірних фігур Shadow Caster, яка могла призводити до виникнення винятків.
2D: Виправлена проблема з TilemapRenderer, коли для параметра Mask Interaction об'єкта TilemapRenderer встановлено значення None, а користувач використовує шейдер, який використовує буфер трафарету, а налаштування трафарета в шейдері не враховуються.
Спеціальні можливості: Встановіть мінімальну ширину панелей HierarchyViewer, щоб усунути проблеми зі зміною розміру.
Audio: Виправлена проблема, що призводила до зависання основного потоку під час завантаження проектів/сцен.
Audio: Виправлено проблему, через яку в деяких випадках поле Audio Resource у джерелі звуку не відображалося. У префабах не оновлювалися коректно.
Bug Reporter: Додано збереження символів «+» у даних звіту про помилки завдяки забезпеченню правильного кодування рядків.
Bug Reporter: Виправлена помилка в Linux, через яку звіт про помилки не міг автоматично прикріпити проект після збою.
Bug Reporter: Виправлено помилку, через яку індикатор виконання блимав червоним при видаленні вкладень в автономному режимі.
DX12: Значення посилання на трафарет застосовується коректно під час використання графічних завдань.
Editor: Додано повідомлення, яке дозволяє редактору macOS коректно запитувати у користувача дозвіл на доступ до мікрофона. Це виправляє помилку, через яку мікрофон не працював, якщо редактор запускався через './run' замість Unity Hub.
Ом за ґрунт! Подивіться на небо. Це птах. Ні, це літак. Ні! Це пурхання фей!
Феї з'явилися в The Sims 4, і ми сяємо від захвату. З перших етапів розробки і до їх прибуття в Іннісгрін створювати фей було справжнім задоволенням.
Ми витратили чимало часу на продумування чарівної історії фей — на давнє прохання спільноти. Ми зосередилися на їх історії, зовнішності, рисах характеру та додаткових можливостях, які допоможуть створити вашу унікальну фею, і ми хотіли досягти успіху. Ми раді поділитися з вами своїми ідеями та додати їх на додаток «Зачаровані природою». Ми навіть додали кілька порад та хитрощів, які зроблять вашу гру за фей ще чарівнішою!
Останні зміни в League of Legends у патчі 25.14 (раніше 15.14), напевно, кардинально змінять вигляд Ущелини закликачів. Від балансування сильних і слабких сторін різних чемпіонів за допомогою посилень і послаблень до налаштування предметів та внутрішньоігрових систем - описи патчу зазвичай отримують велику кількість відгуків від спільноти. Незалежно від того, хороші вони чи погані, ці зміни роблять гру більш захоплюючою та захоплюючою як для змагальних, так і для професійних гравців.
Після масштабної переробки ресурсів у версії 5.0 та загальних покращень у версії 5.1 ми вирішили, що Krita 5.2 має зосередитися на вирішенні деяких проблемних питань. Таким чином, цей реліз містить великий обсяг підготовчої роботи, на основі якої ми сподіваємося створити майбутні покращення, а також великий набір нових функцій та виправлень!