Управління версіями: у більшість діалогів додано поєднання клавіш «Enter» для підтвердження операції, як і відповідна кнопка
Керування версіями: до сповіщення про реєстрацію та відкладення додано посилання для переходу до списку наборів змін/поличок. Користувач також може скопіювати пряме посилання на різницю
Керування версіями: до історії додано контекстну дію для порівняння змін для файлів, які були переміщені/перейменовані
Керування версіями: до історії папки додано контекстну дію для скасування змін
Управління версіями: до списку гілок додано контекстну дію для порівняння гілки
Керування версіями: до списку гілок додано контекстну дію для приховування гілок. Ви можете використовувати фільтр для відображення прихованих гілок у контекстному меню
Контроль версій: до списку наборів змін додано контекстну дію для створення нової гілки з певного набору змін
Контроль версій: до операції злиття додано повідомлення з посиланням для переходу до змін, що очікують.
Контроль версій: до подання злиття додані аватари для авторів змін
Контроль версій: до подання очікуваних змін доданий аватар користувача, якщо він доступний з Gravatar
Контроль версій: у рядок стану додано дію для копіювання до буфера обміну імені поточної гілки
Контроль версій: в операції скасування та оновлення робочої області додано тимчасове повідомлення
Документація: додано приклади, що демонструють використання API UseGlobalTexture та UseAllGlobalTextures
Пакет: додано: інтерфейс Unity Test Framework ITestPlayerBuildModifier оновлений для включення перевизначення для складання за допомогою BuildPlayerWithProfileOptions
EmbeddedLinux: Видалений код LGPL libusb, що не використовується, з SD
Linux: Видалений код LGPL libusb, що не використовується, з SD
QNX: Видалений код LGPL libusb, що не використовується, з SD
XR: SDK Unity XR більше не доступний, оскільки ми зосередили свої інвестиції на OpenXR
DX12: Виправлені графічні артефакти, коли компонент динамічної роздільної здатності HD змінює масштаб роздільної здатності
Редактор: Виправлені помилки, що спамують консоль при відображенні інспектора ресурсу .androidlib
Редактор: Виправлено текст Gizmo, який не відображався під час використання шрифту Bitmap
Редактор: Виправлені HasCharacters та TryAddCharacters для utf32
Редактор: Виправлено попередження про відсутність скрипту у прикладах середовища
Виправлено заміну тега h1 на нечуйну розмітку у всіх прикладах HDRP
Виправлена граматика в прикладах середовища
Редактор: Виправлені потенційні помилки читання файлів, коли AssetBundle вивантажує текстури, коли включена потокова передача текстур
Редактор: Виправлений пошук за замовчуванням Індекс не створюється, якщо пакет вже має індекс.
Виправлений збій, який міг статися під час перегляду веб-сайтів, які використовують WebGL. (Помилка 1961191)
Виправлено проблему, при якій браузер міг багаторазово зависати, коли певні ефекти SVG (наприклад, розмиття або тінь) застосовувалися до дуже маленьких областей. (Помилка 1924241)
У Linux виправлена проблема, коли відтворення відео на Wayland виглядало розмитим, коли підтримка HDR була недоступна. (Помилка 1961610)
Виправлено проблему, при якій поєднання клавіш Alt+C «Враховувати регістр» на панелі інструментів пошуку на сторінці не перемикало прапорець, як очікувалося. (Помилка 1952611)
Усі гравці знову отримали можливість використовувати голосові команди та груповий чат
Додані докладніші параметри видимості та конфіденційності сервера при створенні сервера
Прапорець «Використовувати мережу Steam» був замінений списком, що дозволяє створювати локальні, тільки для друзів, неперелічені та перераховані сервери — за замовчуванням неперелічені
Використання команди map за замовчуванням більше не створюватиме гру, до якої можна приєднатися
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку гравці, які отримали Creature of Madness при відкритті набору Into the Emerald Dream (тобто після початкового періоду отримання), отримували лише одну копію замість двох. Після того, як це виправлення буде введено в дію, ми видамо окремий грант торкнутися гравців, щоб вони отримали другу копію.
[Battlegrounds] Виправлена помилка з Floating Watcher, що викликала затримку в композиціях Demon на пізніх етапах гри.
[Battlegrounds] Виправлена помилка, через яку Spirited Whimsydrake міг притягувати істот, яких більше не було в пулі істот.
[Battlegrounds] Зроблено текстове виправлення для Guzzle the Goop.
[Battlegrounds] Виправлена помилка, через яку у Hackerfin були відсутні візуальні ефекти.
Виправлена помилка, через яку після активації пробної версії іншої служби розділи «Моніторинг» та «Керування активами» не відображалися в меню «Віддалене керування».