Hearthstone — колекційна карткова онлайн-гра для пристроїв на базі MacOS. Гра створена всесвітньо відомою компанією Blizzard Entertainment за мотивами всесвіту Warcraft. Доступна абсолютно безкоштовно для всіх платформ, проте надає можливість придбання додаткових карткових наборів та іншого контенту.
У Hearthstone гравці створюють власні оригінальні колоди, використовуючи різноманітні карти з унікальними властивостями та істотами із всесвіту Warcraft. Геймплей базується на покрокових битвах, де тактика та стратегія відіграють ключову роль. Гра має прості правила, одночасно надаючи глибокі можливості для розробки складних стратегій.
Однією з головних особливостей гри є її візуальне оформлення. Гра дійсно виглядає дорого та супер якісно. Тут вдало поєднані яскраві анімації та характерний арт у стилі Warcraft. Чудові візуальні ефекти та вдале звукове оформлення формують гармонійний збалансований ігровий процес, створюючи захоплюючу атмосферу.
Особливості Hearthstone
Прості правила гри, що дозволяють новачкам швидко освоїтися.
Великий вибір карт та стратегічних варіантів ходів.
Безліч режимів гри та класів персонажів.
Привабливе візуальне виконання.
Регулярні оновлення та нові події.
Недоліки Hearthstone
Залежність від успіху при випадковій генерації карт.
Немає можливості грати офлайн.
Hearthstone на macOS пропонує геймерам атмосферне та глибоке ігрове випробування у жанрі карткових стратегій. Збалансований геймплей, різноманітні режими і контент, що постійно розширюється, роблять гру привабливою як новачків, так і для досвідчених гравців. Незважаючи на деякі мінуси, гра продовжує захоплювати величезну кількість гравців по всьому світі.
Зміни в останній версії
[Загальні] Використання кнопки «Вийти» з ігрового меню більше не призводитиме до відмови від гри при закритті клієнта. Смішно, що ця проблема була початковою та початковою, і виникла знову після виправлення давньої помилки. Але були чіткі відгуки про те, що багато хто з вас звикли до помилки і воліли цю функціональність, тому ми перетворили помилку на функцію і повернули функціональність.
[Загальні] Виправлена помилка, що викликає проблеми з вимкненням/продуктивністю.
[Байка у таверні] Час бійки в таверні буде оновлено, щоб усі регіони відповідали тихоокеанському часу (час початку 9 ранку за тихоокеанським часом).
[Hearthstone] Виправлені помилки з Private Eye та Mysterious Challenger, що викликають відключення, і вони були розбанені у Wild.
[Hearthstone] Аватар на Hearthstone більше не вимагатиме простір для рук для свого ефекту.
[Hearthstone] Анонс Darkness тепер може вказувати розташування чаклуна.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку розігрування Титану, повернення його в руку та повторне розігрування могло призвести до розриву з'єднання.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Співробітник місяця не вважався Бісом. Ми оновили його файл персоналу.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Прорив шлюзу не враховувався належним чином при зміні кількості Здоров'я.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Маестра, Торговець масками могла виявити карти героя Галакронда.
[Hearthstone] Виправлена лише текстова помилка, через яку Портал Кіл'джедена покращував деякі тексти карт, які не повинні були, на основі посилень Порталу.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Втрати у шахтарстві можна було розіграти на повній дошці.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку ефект кінця ходу Карніворної кабінки міг спрацьовувати кілька разів, якщо її Бойовий клич був помножений при розігруванні (як із Тремтінням).
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Hot Coals не дозволяв смерті після першої хвилі.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Parrot Sanctuary не відкривався знову, якщо істота Battlecry перетворювалася на істоту без Battlecry.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Wakener of Souls міг воскресити себе за певних обставин.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку ефекти Choose One Улуу, Вічного дрейфера могли бути порушені утратою від заклинань.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку карти, які воскрешали Міста Вістаха, не могли (або викликали збій).
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Dryscale Officer не копіював потрібну карту, якщо наступне заклинання було картою Cast When Drawn, наприклад, Plague (тепер він копіює Plague).
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Greedy Partner не активувався картами, які були зроблені Razorscale вартістю 2.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку істоти, які перетворювалися на сплячих істот з ефектами «поки сплячі», не мали своєї функціональності.
[Hearthstone] Виправлені візуальні помилки з ефектом Spore Empress Moldara.
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку Deathborne і Cycle of Hatred вважалися знищеними істотами, які померли під час вирішення їхнього ефекту, але не як прямий результат заклинання (це був дивний прикордонний випадок, не турбуйтеся про це).
[Hearthstone] Виправлена помилка, через яку копіювання Battlecry Ляльки Вуду також копіювало її Deathrattle.
[Battlegrounds] Різні істоти, які дають бонус, коли ви витрачаєте певну кількість золота, були оновлені, тому ефект тепер все одно спрацює, навіть якщо необхідне золото буде витрачено на отримання потрійної цієї істоти.
[Battlegrounds] Різні істоти, які дають змінну ефекту (наприклад, засновану на тому, скільки золота було витрачено в той хід) отримали оновлений текст для відстеження цієї змінної.
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Hearthstone!