Unity — потужне IDE для пристроїв на базі macOS, що надає розробникам широкий спектр інструментів для створення багатоплатформних ігор та інтерактивних програм. Саме це середовище розробки є одним із найпопулярніших інструментів серед професійних геймдевелоперів. Інструмент має доступні варіанти як для безкоштовного використання, так і для комерційних проектів, пропонуючи гнучку модель ліцензування.
Можливості Unity покривають усі аспекти ігрової розробки. Серед основних можливостей можна виділити інтуїтивний візуальний редактор, що дозволяє створювати й редагувати ігрові об'єкти та сцени без необхідності написання коду. Також інструмент пропонує багату бібліотеку компонентів та ефектів для створення якісної графіки та реалістичної фізики. Крім того, Unity має потужну систему анімації, що забезпечує створення плавних і реалістичних рухів персонажів та об'єктів.
Однією з важливих особливостей Unity є підтримка багатьох платформ, включаючи настільні комп'ютери, мобільні пристрої, віртуальну та доповнену реальність, консолі та веббраузери. Це означає, що ви можете розробляти ігри та інший контент для широкої аудиторії, а Unity подбає про сумісність з різними платформами та пристроями.
Інтерфейс Unity для macOS є інтуїтивно зрозумілим робочим простором, в якому всі необхідні інструменти та функції легко доступні. Основне вікно редактора дозволяє керувати сценами, об'єктами та компонентами, а також візуалізувати результати своєї роботи у реальному часі. Верхня панель містить набір інтуїтивно зрозумілих кнопок і меню, що надають доступ до найчастіше використовуваних функцій. Бічна панель пропонує зручний доступ до різних ресурсів, таких як матеріали, текстури та звуки.
Особливості Unity
Широкий спектр функціональності.
Інтуїтивний візуальний редактор та можливість програмування на C#.
Багата бібліотека компонентів та ефектів для створення якісної графіки та реалістичної фізики.
Підтримка багатьох платформ, що дозволяє досягти великої аудиторії.
Гнучкий вибір ліцензії, включаючи безкоштовні варіанти для некомерційного використання.
Недоліки Unity
Деякі функції та можливості вимагають глибшого вивчення та досвіду для повного використання їхнього потенціалу.
Зміни в останній версії
UI Toolkit: додана можливість змінювати відступ елемента TreeView за допомогою властивостей стилю, званого --unity-tree-view-indent
2D: виправлена проблема, при якій положення камери та масштаб палітри не зберігалися і не відновлювалися при повторному відкритті палітри плиток
2D: виправлено регресію продуктивності при відключенні SRP-пакету
Android: примусове використання розширень Streaming Assets для рядка noCompress у проекті Android Gradle для запобігання проблемам із занадто великою кількістю записів у списку, що може призвести до збою складання Gradle
Android: виправлена проблема, коли RenderBufferLoadAction.DontCare в деяких ситуаціях ігнорується при перемиканні між використанням API RenderPass і SetRenderTarget
Android: виправлена проблема, при якій Vulkan краще GLES, навіть якщо драйвери були визначені як несумісні
DX12: виправлена регресія продуктивності на деяких пристроях у DX12
DX12: графіка: додана підтримка генерації mips при використанні Render Pass
Редактор: виправлена проблема, яка могла призвести до запуску редактора Екран спонтанно вилітає на Linux
Редактор: виправлені артефакти при використанні HDRP із Screen Space Reflections у XR
Редактор: виправлено властивість ExposedReference, що не дозволяє посилатися на сцену
Редактор: усунуто зависання, при якому редактор міг зависнути на Linux під час роботи в неправильно налаштованому сеансі відображення
Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?
Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!