Unity

Unity 6000.0.44

Unity

Unity — потужне IDE для пристроїв на базі macOS, що надає розробникам широкий спектр інструментів для створення багатоплатформних ігор та інтерактивних програм. Саме це середовище розробки є одним із найпопулярніших інструментів серед професійних геймдевелоперів. Інструмент має доступні варіанти як для безкоштовного використання, так і для комерційних проектів, пропонуючи гнучку модель ліцензування.

Можливості Unity покривають усі аспекти ігрової розробки. Серед основних можливостей можна виділити інтуїтивний візуальний редактор, що дозволяє створювати й редагувати ігрові об'єкти та сцени без необхідності написання коду. Також інструмент пропонує багату бібліотеку компонентів та ефектів для створення якісної графіки та реалістичної фізики. Крім того, Unity має потужну систему анімації, що забезпечує створення плавних і реалістичних рухів персонажів та об'єктів.

Однією з важливих особливостей Unity є підтримка багатьох платформ, включаючи настільні комп'ютери, мобільні пристрої, віртуальну та доповнену реальність, консолі та веббраузери. Це означає, що ви можете розробляти ігри та інший контент для широкої аудиторії, а Unity подбає про сумісність з різними платформами та пристроями.

Інтерфейс Unity для macOS є інтуїтивно зрозумілим робочим простором, в якому всі необхідні інструменти та функції легко доступні. Основне вікно редактора дозволяє керувати сценами, об'єктами та компонентами, а також візуалізувати результати своєї роботи у реальному часі. Верхня панель містить набір інтуїтивно зрозумілих кнопок і меню, що надають доступ до найчастіше використовуваних функцій. Бічна панель пропонує зручний доступ до різних ресурсів, таких як матеріали, текстури та звуки.

Особливості Unity

  • Широкий спектр функціональності.
  • Інтуїтивний візуальний редактор та можливість програмування на C#.
  • Багата бібліотека компонентів та ефектів для створення якісної графіки та реалістичної фізики.
  • Підтримка багатьох платформ, що дозволяє досягти великої аудиторії.
  • Гнучкий вибір ліцензії, включаючи безкоштовні варіанти для некомерційного використання.

Недоліки Unity

  • Деякі функції та можливості вимагають глибшого вивчення та досвіду для повного використання їхнього потенціалу.

Зміни в останній версії

  • Редактор: Додавання режиму масштабування до компонентів локального об'ємного туману.
  • 2D: Виправлено дозвіл постобробки для Renderer2D
  • 2D: Виправлена помилка, через яку light2d під час виконання не створювався з цільовими шарами сортування
  • Android: TouchScreenKeyboard.Status коректно оновлюватиметься при закритті клавіатури в GameActivity
  • Asset Bundles: Виправлено рідкісний стан гонки під час завантаження AssetBundles за допомогою AssetBundle.LoadFromStream
  • Аудіо: Виправлена проблема, через яку відтворювані аудіофайли видавали попередження в консолі
  • DX12: Виправлено збій захоплень RenderDoc під час розрахунків тривалості часу
  • Редактор: Виправлено виключення нульового посилання на macOS при зміні текстур для їх маркування як нормальних карт через діалогове вікно налаштувань NormalMap
  • Редактор: Виправлено повідомлення про помилку під час вибору кількох об'єктів з компонентами LODGroup
  • Редактор: Виправлена проблема з додаванням логотипу Unity (16x16 та 32x32) для темного режиму
  • Редактор: Виправлено проблему, через яку можна було редагувати вміст консолі
  • Редактор: виправлено проблему, через яку масштаб симулятора пристрою не зберігався при розгортанні та згортанні іншого вікна
  • Редактор: виправлена проблема з випадаючим рендерингом при відкритті з вікна порівняння перевизначень префабів
  • Редактор: виправлено повідомлення про помилки зі слотами текстур, у яких була відсутня текстура
  • Редактор: виправлена проблема, через яку виникав нескінченний цикл повторного імпорту, коли пакет змінював налаштування скриптів у проекті з профілем складання та перевизначенням налаштувань програвача
  • Редактор: Linux: виправлений збій у разі виключення у закріпленій вкладці при закритті вікна
  • Редактор: скорочено час, що витрачається на отримання часу SpeedTree9Importer.DirtyCustomerDependencies
  • Редактор: видалено скроллер із модального вікна перевизначення префабу, коли вміст не переповнюється
  • Редактор: перейдіть на OnDidApplyAnimationProperties замість Update для DecalProjectors
Автор:
Офіційний сайт: unity.com
Оновлено:
Версія Mac OS: macOS 10.13 High Sierra і вище
Мови інтерфейсу: English
Завантажити Unity для macOS Unity для Windows
Реклама

*Ціна товару може відрізнятися в залежності від регіону, акцій і курсу валют.

Коментарі

Бажаєте поділитися враженнями або поставити запитання?

Розпочніть обговорення, залишивши коментар зі своїми думками про Unity!

Схожі програми